Vize a strategie
Oblast personální
- Vybudovat kompletní školní poradenské pracoviště, doplnit neobsazenou pozici koordinátora ŠVP a zajistit vystudování metodika prevence. Potřebu pozice školního psychologa prozatím pokrýt externistou.
Oblast materiálně technická
- Intenzivněji využívat spolupráce s oborově stejnými školami a do výuky začleňovat sdílené mobilní pomůcky pořízené v rámci COV.
- Podávat projektové žádosti a spolupracovat s konkrétními regionálními firmami o možné podpoře.
- Úspěšně zvládnout realizaci obou významných projektů v roce 2024
- Multifunkční sportovní hřiště SPŠ Jedovnice a
- Snížení energetické náročnosti budovy A SPŠ Jedovnice.
- Dobudovat celý venkovní areál dle zpracované studie včetně úpravy zelených ploch na severní straně areálu.
Oblast PR, styk s veřejností
- Zajistit každoroční podporu technicky nadaných žáků nadačním titulem Rudolf.
- Pokračovat v aktivním zapojení do všech forem soutěží a přehlídek, včetně robotické ligy.
- Navázat mezinárodní spolupráci se školami podobného zaměření. Obnovit nadstandardní vztahy s italskými školami (projekt Intercultura).
- Spolupracovat intenzivněji s úřadem práce Blansko, příp. Vyškov a nabídnout rekvalifikační kurzy i certifikované zkoušky pro uchazeče o zaměstnání.
Mgr. Miloš Šebela, ředitel školy

Virtuální prohlídka
Projděte si naše prostory v nádherné virtuální prohlídce.
Dny otevřených dveří
Středa 6.12.2023 14:00 – 18:00 Sobota 9.12.2023 9:00 – 12:00 Sobota 20.1.2024 9:00 – 12:00
Přijímačky nanečisto
V úterý 9. 1. 2024 organizujeme přijímačky nanečisto.
Další aktuality

Memento – představení jednoho herce
V úterý 14. listopadu se na naší škole konalo představení jednoho herce s názvem Memento, jehož autorem je známý český spisovatel, publicista a scénárista Radek John. Read More

Exkurze do ÚPT Brno
Ve čtvrtek 9. 11. navštívili žáci čtvrtých ročníků v rámci dnů otevřených dveří Ústav přístrojové techniky Akademie věd ČR v Brně. Mohli se tak na vlastní oči seznámit s konkrétní realizací poznatků teoretického vědeckého výzkumu v praxi. Read More